Eerste dag de vlucht - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Stefan Hilgen - WaarBenJij.nu Eerste dag de vlucht - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Stefan Hilgen - WaarBenJij.nu

Eerste dag de vlucht

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

02 Februari 2013 | Nederland, Nieuw-Vennep

'S morgens vroeg lekker met de bus naar Schiphol om daar het vliegtuig te pakken naar Miami.
11:00 was het dan zover toen gingen we de lucht in.
In het vliegtuig werden we goed verzorgd eten en drinken genoeg.
Om de tijd te vullen kon je films kijken gamen en diverse andere dingen.
Mijn vader vond het leuk om elke keer op de noodknop te drukken zodat de stewardes elke keer kwam kijken , elke keer zei hij sorry was wat aan het knoeien met de knopjes (volgens mij vond hij haar wel leuk).
Tijdens het landen had mjn moeder de handen vol met zweet (erg zenuwachtig) maar ze heeft het overleeft. Aangekomen op JFK hadden we een tussenstop van ongeveer 4,5 uur. Met mijn ouders de douane door is ook wel leuk (talen verstaan ze niet) handen en duimen op de scanner even een fotootje en alles was weer goed. Na lekker wat gegeten te hebben te hebben gewinkeld gingen we onze vlucht weer voortzetten naar Miami. Daar landen we om 22:00 uur Amerikaanse tijd.
Even wachten op de shuttle bus voor het hotel . Bij het hotel inchecken en gelijk naar bed, dat was wel lekker we waren ontzettend moe. Maar ja voordat pa in bed lag duurde het nog wel even(klein mannentje) het was en groot kingsize bed van 1 meter hoog en als je dan maar 1.59 lang bent is dit een hele stunt om er in te klimmen.
Vanochtend lekker ontbijten en worden om 12:00 uur opgehaald om naar de boot te gaan.

Tot de volgende keer de cruisers.

• 02 Februari 2013 - 14:44

Wesley:

lieve pap en mam

hoe gaat het
    ik den naar det strant geweest met bajer geweest
    xxxxxxxxxxxxxxxxx wesley

• 02 Februari 2013 - 14:53

Helen:

Hahahaha lijkt mij een film op zich! Een kaboutertje in een mega bed!
    We hopen dat jullie nog een beetje tijd hebben om een klein stukje van Miami te zien.
    Heel veel plezier op de boot.
    Knuffels van ons allemaal!

P.S. Geef even jullie dagprogramma door. We hebben een hoop papieren gekregen van Stefan maar geen programma en vluchtnummers! Schiet lekker op hahaha.

• 02 Februari 2013 - 15:46

Pappa En Mamma:

He Wes dat was zeker leuk op het strand met banjer wij gaan straks de boot op groetjes xxxx-jes van ons allemaal

• 02 Februari 2013 - 15:58

Jamie:

hallo papa en mama en opa en oma.
    hoe gaat het daar met jullie ?
    zijn jullie all op de boot is het een mooie boot heben jullie een mooie slaaphut.

ik zit nu bij tanten en omenkees ik ben daar aan het hobbye.
    wesley heeft me waker ge maakt dat vond ik hiet zo leuk want hij heeft me om acht voor acht waker gemaakt.

ik mies jullie heel erg heben jullie leker geslaapen daar
    is het daar leuk heben jullie al dofijnen gezien.
    ik heb d voce of holland ge keeken.

groetjes jamie en kees en yolanda en sonja en britt.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

• 02 Februari 2013 - 16:28

Jacqueline:

Haha wat een verhaal ,zie het van het bed al helemaal voor me met je vader haha,jongens ga lekker genieten van alle luxe en mooie dingen om jullie heen!dikke knuffies van ons allemaal! xxxxxxxxxxxxxx

• 02 Februari 2013 - 16:29

Danielle:

Hallo cruise ers zijn ma d,r handen al weer droog , kin pa van morgen wel uit bed komen of had hij een trap je nodig ben benieuwd hoe het bevalt op de boot .
    Een hele fijne tijd, geniet ervan . Ma vergeet geniet alles op de te schrijven in je boekje.
    Groetjes Dan iel le

• 02 Februari 2013 - 17:07

Papa En Mama:

Hallo jamie hier gaat alles goed dolfijnen hebben wij nog niet gezien we worden over een half uur opgehaald en dan gaan we naar de boot groetjes en XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes van papa en mama

• 02 Februari 2013 - 17:32

Ronald Van Weijjen:

Heel veel plezier daar in Miami en de cruise op zee!

• 02 Februari 2013 - 18:17

Yolanda & Kees:

Hallo alle vier
    Hebbe jullie je hut al gevonden? Hoop dat het bed voor pa wat lager is. Anders kunnen jullie beter een plasfles voor hem kopen . Want het zal niet mee vallen als hij plots wakker word en naar de wc moet.
    Groetjes en behouden vaart

• 02 Februari 2013 - 21:34

Ed:

Hahahaha jullie hebben al een hoop meegemaakt lees ik. Veel plezier

Ed en Angela

• 04 Februari 2013 - 16:41

Jan En Anita:

geniet er maar van dit mak je niet vaak mee het weer is daar beter als hier

groetjes Jan en Anita