Dag op zee en dag op eiland st Thomas - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Stefan Hilgen - WaarBenJij.nu Dag op zee en dag op eiland st Thomas - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Stefan Hilgen - WaarBenJij.nu

Dag op zee en dag op eiland st Thomas

Door: Wanda

Blijf op de hoogte en volg Stefan

06 Februari 2013 | Nederland, Nieuw-Vennep

Dagje op de cruise boot

Maandag hadden we een dagje cruisen op zee lekker een dag luieren boekje lezen een puzzeltje maken of gewoon lekker even je oogjes dicht doen.
Zitten wij lekker te ontbijten zien we iets zwemmen maar ja wat is het een visje een dolfijn of een haai nee het is een orka wat is die groot man zo in de natuur. Tenminste we denken dat het een orka is want hij was zwart met wit en de enige vis die we weten is natuurlijk free Willy.
Maar goed het was wel gaaf omdat te zien.
Verder hebben we even gechild wat ze tegenwoordig doen.
We hebben ‘s avonds een captain diner gehad dus iedereen in het net mannen met lange mouwen en jasje en dames ook in het net.
Wij hebben ons lekker op getut en hop lekker naar het Restaurant komen we daar aan zijn er toch nog een aantal mensen die zich dan niet aan de regels houden maar gelukkig het meren deel wel We hebben heerlijk gegeten alleen geen kapitein gezien maakt niet uit.
Opeens werden de lichten gedimpt en ging er een ober zingen dat was niet slecht trouwens dus er lopen gewoon zingende obers rond was erg leuk en gezellig.
Daarna zijn we naar het theater geweest er werd een show gegeven we dachten nou we gaan zitten en we zien het wel het zal wel amateuristisch zijn. De show gaat beginnen en we wisten niet wat we mee maakte het leek wel of we op Broadway waren het was echt allemaal professioneel in elkaar gezet we hebben ervan genoten . Maar wat kan een lui dagje je moe maken we hebben nog 1 drankje gedaan en zijn toen lekker gaan slapen morgen komen we aan in St. Thomas. We gaan daar een excursie doen even wat van het eiland bekijken.

St. Thomas.

Vandaag gaan we het eiland even bekijken, maar eerst even ontbijten.
We hebben om 8.30 met pa en ma afgesproken dus wij kloppen om die tijd op de deur.
De deur gaat open en ma vertelde dat ze allang klaar was.
Wat was er aan de hand het is erg donker in onze kamers vorige dag had ze zich verslapen en was ze eigenlijk te laat. Vannacht werd ma wakker en keek op haar horloge en ze schrok nee he alweer verslapen het is half negen ze maakt pa wakker je moet eruit en ma had haar al half aangekleed. Pa helemaal beduusd van wat is er aan de hand Ma je moet er uit het is half negen Stefan en Wanda komen zo pa kijkt op zijn klokje en zegt maar het is half 3 in de nacht ma had dus niet goed gekeken.
Pa heeft zich omgedraaid en is verder gaan pitten. Maar ma die zich weer heeft uitgekleed kon niet meer goed slapen en liep maar te draaien Pa werd om half zes weer wakker en dacht waar is ma nou weer gebleven die lag dus niet in haar bed o god als er maar niets aan de hand is pa springt (op zijn manier) uit bed en loopt naar de badkamer daar zag hij ligt branden en doet de deur open zit ma op de wc een boekje te lezen wat bleek nou ze kon niet meer slapen en is op de wc bril gaan zitten om te lezen. Nou haar dag is dus al lekker vroeg begonnen. Vanavond maar op tijd naar bed.
Nou na dat hele verhaal zijn we na het ontbijt in de taxi gestapt en zijn we over het eiland geweest.
Er zitten hele mooi stukken tussen maar de mensen kunnen wel beter hun rotzooi opruimen en onderhoud van de huizen is ook niet best tenminste wat wij gezien hebben.
We hebben nog wel een grote kameleon gezien tenminste het lijkt erop en dan nog wel 2 stuks ze lopen daar gewoon rond ze mogen niet als huisdier worden gehouden dat is verboden .
Het eiland is opzicht niet zo heel groot er wonen ongeveer 50 duizend mensen op het eiland.
Morgen komen we aan in Puerto Rico (San Juan) hier gaan we ook over het eiland crossen ben benieuwd. Verder is het allemaal luxe op de boot kamers worden 2x per dag schoongemaakt dus ook 2x per dag schone handdoeken het eten en drinken allemaal fantastisch en erg lekker. Je wordt op je wenken bediend en allemaal erg aardig en vriendelijk. We lopen heel wat kilometertjes de boot is erg groot 12 etages maar je kan niet overal van de ene kant naar de andere kant lopen dus je moet goed weten waar je naar toe wilt. Vanavond gaan we weinig doen moeten morgen heel vroeg op we zijn er ook heel vroeg en de boot gaat optijd weer weg morgen dus om 7.00 uur een busje pakken. Hoe het dan gaat dat horen jullie de volgende keer weer.

• 06 Februari 2013 - 09:07

Ferry En Wilma:

Hallo daar, wat fijn dat jullie er zo van genieten en heerlijk in de watten worden gelegd, wat een
    grappig verhaal over Loes, gelukkig kan ze ook tussendoor lekker even luieren en weer uitrusten
    van haar gebroken nachtje. Henk en Loes zien er deftig uit hoor, heel leuk. En was de cocktail lekker.
    Nou wij hoeven dus niet over jullie in te zitten, want er wordt heel goed voor jullie gezorgd.
    Geniet nog maar heerlijk van alles, en hopen dat de uitstapjes ook mooi zijn. Het sneeuwt hier trouwens weer en het is koud.
    Groetjes en een zoen van Ferry en Wilma

• 06 Februari 2013 - 10:14

Jan En Anita:

Hallo luitjes
    zo als ik zie genieten jullie er lekker van hier is er weer sneeuw gevallen en daar hebben jullie mooi weer dit maak je niet vaak mee op zo een reis te maken
    geniet er nog maar even van
    groetjes en liefs Jan en Anita

• 06 Februari 2013 - 10:25

Jacqueline:

Hallo allemaal,
    Wat een leuke verhalen jongens en wat een ervaring zo'n luxe cruise,enjoy maar lekker ,hier werden we vanmorgen wakker met weer een laagje sneeuw,dus dat is wel heel iets anders dan die lekkere warme gele bol aan de hemel die jullie daar hebben!
    Dikke knuffeltjes van ons uit het voor jullie verre nederlandje xxxx

• 06 Februari 2013 - 10:30

Helen:

Hoi vakantiegangers!
    Volgens mij vermaken jullie je uitstekend! Ziet er allemaal prachtig uit. Ik zie dat Loes lekker aan de alcohol zit....?! hahaha Niet teveel drinken hoor!
    Hier gaat alles prima met de kinderen. Ze vermaken zich goed.
    We kijken nu al uit naar het nieuwe verslag en de foto's!!
    Geniet nog maar lekker van het zonnetje, dan kunnen jullie er straks weer een beetje tegen.
    Veel plezier,

Liefs, pap en mam.

• 06 Februari 2013 - 21:51

Danielle:

Hallo daar
    Nou dat was weer een hele belevenis.
    Ma heeft nu zeker niets meer te lezen na die nacht op de toiletbril.
    veel plezier in puerto rico. Ben benieuwd naar de volgende foto's en het volgende verslag.
    groetjes Danielle

• 06 Februari 2013 - 22:07

Erick:

hoi ameri'kanen
    het blijft ontzettend mooi,
    hier sneeuwt het balen
    heeeeeeeeeeeeeeelllllllllll veeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllll
    plezier nog en laat jullie nog ff lekker verwennen.
    grtn Erick

• 06 Februari 2013 - 22:12

Yolanda & Kees:

Hallo vakantie genieters
    Zo te zien genieten jullie met volle teugen van alle belevenissen. En er word denken wij veel gelachen om de stunts van Pa & Ma.
    Heeft ma wel genoeg lachkruisjes mee genomen?
    Geniet maar lekker verder. Wij zijn benieuwd wie de volgende stunt uithaald.

Groetjes Yolanda & Kees xxxxxxxx