Dagje Puerto Rico - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Stefan Hilgen - WaarBenJij.nu Dagje Puerto Rico - Reisverslag uit Nieuw-Vennep, Nederland van Stefan Hilgen - WaarBenJij.nu

Dagje Puerto Rico

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

07 Februari 2013 | Nederland, Nieuw-Vennep

Dagje Peurto Rico.
Nadat we vroeg naar bed zijn gegaan omdat we er vroeg uit moesten 6:00 uur
Zijn we gaan ontbijten voor een tour van ongeveer 5 uur.
We werden met een busje opgehaald en onze gids heet Angel.
We zijn onderweg naar het regenwoud , dit is een tropisch regenwoud hier zijn er maar twee van in de wereld de tweede ligt in Hawai. Deze rit duurt ongeveer 1 uur tijdens deze rit lag moeder Loes lekker te slapen omdat ze al vanaf 1:00 uur in de nacht wakker was ze kon niet slapen van de zenuwen.
Tijdens deze rit werd er ontzettend veel verteld over de bevolking en het land.
Aangekomen in het regenwoud zijn we eerst een informatie centrum ingegaan over het regenwoud en welke dieren er leven op dit eiland dit zijn vooral vogels slangen deze zijn niet gevaarlijk en kleine hagedissen.
Na dit centrum het regenwoud in dit erg mooi en goed verzorgt in het regenwoud nog een waterval gezien en een toren beklommen waar je een mooi uitzicht had over het eiland.
Na het regenwoud zijn we terug gereden naar Grande Rio waar we een oud fort hebben bezocht.
Na het fort hebben we Pa en Ma af gezet bij de boot en zijn wij nog even gaan shoppen .
Om drie uur zou de boot weer weggaan en moesten we optijd terug zijn, ondertussen dat pa en ma op de boot waren zijn hun wat gaan eten. Ma kreeg geen hap door haar keel omdat wij nog niet terug waren. Intussen waren wij op tijd terug omdat het winkelen niet zo leuk als dat er verteld was. Toen we op de boot kwamen zijn we gelijk langs de kamer van pa en ma gelopen maar troffen hun daar niet aan. Wij hebben onze spullen op de kamer gelegd en zijn we wat gaan eten. Onderwijl was het al een uur of drie en hadden pa en ma nog niet gezien . Uiteindelijk kwam Wanda ze tegen bij e lift.
Iedereen aanwezig en de boot ging weer varen. ( Ma weer opgelucht want die had het niet meer die zat niet meer stil vertelde pa)
Nog even lekker geluierd en hebben we ons omgekleed om te gaan dineren . Na ons menu te hebben bekeken had pa een lekkere Thaise kippensoep uitgezocht als vooraf hij nam een paar happen en begon te proesten en liep een beetje rood aan, ik zei toen lekker zo’n heet soepie (was best pittig). Pa antwoorden ja de soep is heet waarop ik zei ja lijkt me wel dan is de soep lekkerder. Nee zegt pa hij is heet O je bedoelt pittig. (Even pa in de zeik genomen) Na alles te hebben opgegeten zijn we nog even naar het theater gegaan, Daar kregen we een voorstelling van een hypnotiseur te zien was best goed en die amerikanen doen lekker mee , lekker overdreven. Daarna was het bedtijd, en gingen we slapen .
Tot morgen dan komen we aan in Grand Turk.

• 07 Februari 2013 - 18:51

Jola:

hoi reizigers,

leuk hoor jullie zo te volgen..en wat een mooie foto. aimee krijgt een tropisch fotobehang aan 1 muur...maar een van jullie foto's had zomaar gekund. schitterend!
    jullie hoeven jullie niet te vervelen....geniet nog even van jullie laatste dagen!
    groetjes van de gijzenbergjes

• 07 Februari 2013 - 20:19

Erick:

Hoi pa/ma/stefan/wanda
    Wat kunnen jullie het weer mooi vertellen ,
    Ik beleef het bijna zelf .
    Het ziet er weer prachtig uit ,geniet er nog ff van ,
    Goede reis terug alvast gewenst.
    Grtn erick

• 07 Februari 2013 - 20:38

Ronald:

Nog een lekker rummetje gescoord?

• 07 Februari 2013 - 20:48

Mieke:

Het is een prachtig verhaal, jullie genieten er lekker. Doe dan ook nog maar even de laatste dagen, want voor je weet ben je weer terug in het koude kikkerland. Nog veel plezier.

• 07 Februari 2013 - 20:50

Danielle:

Hallo vakantieluitjes

Jullie beleven wel heel wat met die ouders van ons.
    Wat ziet die oceaan met palmbomen er mooi uit.
    Ma moet zeker heel wat bij slapen als jullie terug zijn.
    Heeft pa de thaise kippensoep al geblust.
    Veel plezier op Grand Turk
    groetjes Danielle

• 07 Februari 2013 - 21:00

Kees & Yolanda:

Hallo zeelui

Wij hebben weer genoten van jullie belevenissen.
    En mooie Foto`s .
    wij hopen dat ma nu een nachtje goed slaap geef haar anders maar een borreltje.

groetjes Uit het roekenbos

• 08 Februari 2013 - 08:39

Jan En Anita:

Hoi Vakantie gangers

zo te zien hebben jullie het best naar jullie zin zo en zien ook heel vat daar
    de fotos zijn ook erg mooi nog even van genieten en dan wer op naar de terug reis

Groetjes Jan en Anita

• 08 Februari 2013 - 10:02

Corrie :

Hoi fam Hilgen
    Wat leuk om zo met jullie mee te reizen .Leuke reisverslagen .Zo te lezen vermaken jullie je prima .Ik krijg een beetje een love boat gevoel .Het is in ieder geval iets anders dan een vlieg of een auto vakantie ...
    ik zou geniet ervan en nog heel veel plezier
    Groetjes Corrie

• 08 Februari 2013 - 13:33

Ferry&Wilma:

Hallo cruisegangers,

Mooi dat tropische regenwoud. Dus nog hout zat begrijp ik.
    Loesje was zeker bang dat de boot zou vertrekken zonder dat Stefan en Wanda aan boord zouden zijn.
    Volgens mij genieten jullie er met volle teugen van en dat is maar goed ook want voor je het weet zit je weer in het vliegtuig naar huis en is het afgelopen met dat luxe leventje. Gewoon weer zelf koken en al die andere verplichtingen. Dus geniet nog maar lekker. Wij wensen jullie alvast een goede terugreis en hebben genoten van de reisverslagen. Wij staan op het punt om zelf aan onze wereldreis te beginnen. Als we weer terug zijn zullen we nog wel wat mooie plaatjes zien en verhalen horen.
    Groetjes van ons.
    Ferry&Wilma